2008. október 13., hétfő

Pocakfotó a'la 32 hét...






8 megjegyzés:

Ildi írta...

Atya világ mekkora pocak...:) És ez még mindig nőni fog... hű...

Andi és Ági írta...

Tyü ha nem semmi mekkora a pocod na igen kell a hely hogy a kislurkok elférjenek:)
Hüü elsem merem képzelni hogy még most kezd mejd csak igazán nőni!!! Sok puszi Andi és Ági

agika írta...

Hűha!Mekkora a pocid;) Persze kell is a hely még a picuroknak;)

A blogunkat letiltjuk,ha szeretnéd küldök meghívót csak add meg az e-mail címed!;)

Köszi!

Puszi: Ági

Bianka és Karina írta...

Mi is csatlakozunk az előttűnk szólókhoz!Tényleg nagy!:ooo
Szép neveket választottatok,már jelőltünk mi is.:))
Édesek a fiuk,szépek lesznek.:))
Pusza!
Bius és Judit

Krisztys írta...

Szia.

Nem ismerjük egymást, de végigolvastam a Blogod, az NLC-s Novemberis' topik hatására.

Nagyon drukkolok neked-nektek!!! Remélem minél tovább bírod még, és szép fejlett Öcsiabácskáid' születnek nemsokára! Gondolatban veled vagyok, tudom milyen 'nehéz' ekkora pocakkal a terhesség.

Én is voltam Ikerterhes, sajnos csak 28 hétig. Nekünk nem sikerült ez a csodát végigcsinálni:(

Minden jót kivánok, a kibővülő családnak!!!

Üdv, Krisztys.-

vorosbegy írta...

aztaaaaaaaaaaaaa micsoda gigapocak, szegénykém hogy bírod még cipelni???? mekkora a súlybecslésük a fiúknak? 3 fiú...nem irigyellek, bár lehet én is követlek :)))))))

cucka írta...

Mekkora pocak, Istenem! :))))
Szééép! :)

Névtelen írta...

Szia Andi! Milyen hatalmasat nőttetek!!!!! Igazán szépséges a pocid! Drukkolok, hogy minél több időt húzzatok ki még egyben! Puszi