2008. október 27., hétfő

Kórház I. és II.

Ne haragudjatok az ijesztegetésért, csak mennem kellett Jasonért, és véletlenül nem a piszkozatra kattintottam.
Szóval megjártuk a kórházat, első körbe egy egyéjszakás kaland volt, másodszorra pedig 3 napig gyógyszereztek, ugyanis az ikrek a 33. héten úgy döntöttek, nem méltóztatnak tovább bennt maradni. Méhösszehúzódásaim voltak mindkét alkalommal, szerencsére sikerült őket megállítani, igaz azóta naponta erős egyszer-kétszer erős görcsöt érzek, a méhszájam egy szűk ujjnyira nyitva napok óta, tűkön ülök, mi lesz most, mikor szülök.

Az első számú orvosom a 8 hónapot (nov. 6) /36 hetet (nov. 8) javasolta, hogy azt midenképp várjuk ki, utána bármikor, a másik esküszik a 40 hétre, nála állítólag szült már ikres kismama túlhordással, hát kíváncsi leszek. Bár kétlem, hogy eljutok odáig, de a 40 hetet (dec. 6) nem fogom hagyni, 38-at (nov. 22) szerettem volna, végül 39 hét (nov. 29) kompromisszumra jutottam vele, ami szombat, így előretoltuk péntekre, ami nov. 28, így legkésőbb aznap szülök, leghamarabb akár mostantól :)

MAXIMUM 24 NAP ÉS A KAROMBAN TARTOM A FIAIMAT!!! :)

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

?????

vorosbegy írta...

ez csak egy cím?????????

Névtelen írta...

mi ez??? Jól vagytok???

agika írta...

Szia Andi!

Jól vagytok,Minden rendben Veletek?


Ági

Mia és Maja írta...

Azt gondoltam,csak nálam nem jelenik meg a bejegyzés...:o
Minden rendben veletek?:o
Lehet gratulálni?????:o:)

(Szeretnék Nektek meghivót küldeni,csak nincs meg az email cimetek...:(
Ugyanis,bizonyos okok miatt titkosítottam a lányok naplóját)
puszika!!!

Ildi írta...

Jajj de jó, hogy semmi baj nincs! Remélem még jelentkezel,mielőtt kibújnának a fiúk!!

Névtelen írta...

Én is megkönnyebbültem!
Annyira jó érzés lehet, hogy hamarosan, és hirtelen nagycsaládosok lesztek! :)))
Remélem én is, h jelentkezel még a szülés előtt! ;)

Bianka és Karina írta...

Hű,ha,akkor már lehet,hogy talán.....???
Szorítunk.:))
Pusza!!

Andi és Ági írta...

Szia!

Jó hogy minden rendben van!
Szóritunk hogy 28.áig bentmaradjanak a fiúk:)
Puszi Andi és Ági

Névtelen írta...

Szia.

Itt ragadtam 'nálad'...:)

Nagyon drukkolok, hogy sikerüljön a számodra szimpatikus napon világra hoznod a Kicsi-Fiaidat!!!

Pihenj sokat, üdv, Krisztys.-

Névtelen írta...

Koszonom, hogy egy erdekes blog