2008. október 9., csütörtök

Névadó

Kiválasztottuk leendő gyermeiket lehetséges neveit, kérlek tegyétek meg tetszés-listátokat az oldalsávban, egyszerre több válasz is jelölhető.

Készítettem egy rövid kis összefoglalást, melyik név honnan ered, és mit jelent:


AARON
Eredete: héber
Jelentése: erős, tisztánlátó
Helyezése az USA beli toplistán: 16.


AIDEN

Eredete: ír
Jelentése: "Little Fire" szó szerint lefordítva kis/gyenge tűz

Helyezése az USA beli toplistán: 1.

AUSTIN
Eredete: angol
Jelentése: jó
Helyezése az USA beli toplistán: 84.

CHRISTIAN
Eredete: angol
Jelentése: Jézus követője
Helyezése az USA beli toplistán: 90.

DYLAN

Eredete: walesi
Jelentése: a tenger fia
Helyezése az USA beli toplistán: 14.

EVAN
Eredete: walesi
Jelentése: az Isten jó
Helyezése az USA beli toplistán: 60.

HENRY

Eredete: német
Jelentése: az haza uralkodója
Helyezése az USA beli toplistán: 99.

NOAH

Eredete: héber
Jelentése: nyugalom, béke
Helyezése az USA beli toplistán: 6.

RYAN

Eredete: ír
Jelentése: király
Helyezése az USA beli toplistán: 45.

SCOTT

Eredete: angol
Jelentése: skót
Helyezése az USA beli toplistán: nincs benn az első 100-ban

ZACHARY
Eredete: héber
Jelentése: Isten emlékezett
Helyezése az USA beli toplistán: 31.

A Jason egyébként ezen a listán a 78. helyen áll.

De írhattok kommentben konkrét párosításokat is, mert duplanevet szeretnénk, az itt ugye első keresztnév+második keresztnév+Simon, ami hiába magyaros, itt mindenkinek szájmon. Ja, és kettő kell! :)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Én leírom, ezek közül miket adnék ikreimnek:
A fiatalabb: Dylan Aaron Simon
(Dilen Éron Szájmon)
Idősebb: Evan Noah Simon
(Ívön Noá Szájmon)

Sok szerencsét a számotokra tökéletes nevek összerakásához! :)

Névtelen írta...

Szia! Én egy zugolvasód vagyok, de ebből a szavazásból én sem maradhatok ki! :-) Az AIDEN név gyönyörű szép, de hogy mit tudnék mellé tenni azt nem tudom.. talán a NOAH-t, AIDEN NOAH SIMON! A másik voksom ZACHARY SCOTT SIMON mellett szól.. igen jól cseng.. sztem :-)
Gratulálok a fiúkhoz!

Névtelen írta...

Gratulálok a fiukhoz az én voksom a Noah és a Christian mellet áll, nagyon szép mind a 2. A pocid meg háát haaatalmas:) Sok puszi Andi és Ági

Bea írta...

Nálam az AAron Noah, és a Dylen Christian a favorit:) Sok sikert a névválasztáshoz:) Ja és szép a pocak!

Névtelen írta...

Nekem az Aaron (naja, nemhiába lesz az én fiam is Áron :-)) és a Christian jön be ezek közül a legjobban.

A párokat passzolom, de biztos vagyok abban, hogy sikerül szép neveket választani a fiúknak.

Névtelen írta...

Aiden Noah Simon és Ryan Scott Simon :)

Névtelen írta...

Noah és Scott

Gabi írta...

Én igy ismeretlenül az Aaron és Zachary nevekre voksolnék :)) Arra nem gondoltatok, hogy ha mondjuk az egyiknek pl. héber vagy ir nevet adtok, akkor a másiknak is ugyanaz legyen az eredete?

Jajaj, és a végére, nagy gratula a dupla örömhöz!