2008. április 5., szombat

A meglepetés - második felvonás avagy gyök 4

Azaz kettő.
Ettől az időponttól rendelt a dokim, de persze nem értem oda, éppen a rendelés végére beestem, csillogó szemmel, egy hete, sőt évek óta erre a pillanatra vártam.
Ultrahangból gyakorlott vagyok, így az orvosom hiába is szereti az ilyet titkolni addig, amíg el nem ér az anyuka ez bizonyos időt, azonnal kiszúrtan. KETTŐ kis petezsákot mutatott a műszer, azaz Jasonnek nem egy, hanem KETTŐ kistestvére lesz. Meglepetés volt a javából!
A nagyszülőknek egyszerre ment a telefon, Jason tévedett, mégegy (vagy inkább még kettő) dömperre szükség lesz.

Szóval a diagnózis: 5 hetes egészséges magzatok.
Kerestem az előbb egy kalkulátort, december 6-ra ígéri őket, tehát a Mikulás hozza őket, és azt hozta ki, ma van a szervképződésük napja. :)
Olyan boldogok vagyunk!

13 megjegyzés:

Veronika írta...

EZ most komoly???
DE JÓ!!!!!!!!! GRATULÁLOK!!!! Én kiugrok a bőrömbő, Isten bizony! Kettő kisbaba? EZ fantasztikus!!!
Vera

cucka írta...

Dejó!!! Tiszta szívemből gratulálok, ez egy igazi CSODA, egy áldás... nagyon örülök Nektek! :)

agika írta...

Gratulálunk mindkét picurhoz:)))
Nagyon-nagy csoda és öröm!

Pussz: Ági és Danci

Névtelen írta...

Mi vaaan???? KETTŐőőő???? :))))

Gratulálok! Két kisbaba?????
Teljes szívemből kívánom, hogy egészségesek, szépek és jól fejlettek legyenek, valamint csodaszép terhességet Neked!

Ingrid

tollpihü írta...

?? áááá, dupla gratu!! :)) vigyázz magatokra nagyon!!

Bianka és Karina írta...

GRATULÁLLUNK!!!!!!!:):)Ez nagyon jó!!:):)

Igen megengedem..)
Pusza!

Unknown írta...

Ez ám a hír!:-)
Gratulálunk és minden jót kívánunk a két kis picurnak!:-)

vorosbegy írta...

Te jó Isten! micsoda meglepi, szívből gratulálok, ez fantasztikus!!!!!!!!!!!!! még fel sem fogom...és Te? :))))))))))))
jajdejójajdejó...

Andi és Ági írta...

Hát ez egy csodálatos hír!! Hüha nem is tudom mit írjak az tuti hogy nagyon nagy gratula!!! Puszi Ági és Andi

Bogár és Gerti írta...

Szia!
Veonikáéknál olvastunk rólatok, s eddig csak be be néztünk. :)
Csak gratulálni jöttünk!
Dupla baba, dupla öröm, dupla bőgés ;) Nagyon sok boldogságot, nagycsaládosként!
Puszi

JucusMakeUp írta...

Sziasztok! Vera naplójából értünk titeket el, szeretnénk gratulálni a 2 kis csodához és utólagos boldog szülinapot kívánni a kisfiadnak :) December 6-ra voltunk kiírva mi is, de 10-én érkezett a csöppöm, a névnapomon :) Örömteli várandósságot kívánunk :) Puszi: Cori és Judit

Névtelen írta...

Nagyon boldog szülinapot Jason-nek!
És ekkora örömet, gratula a babókhoz!
Jó egészséget Nektek!

Bea írta...

Szia, Cuckától találtam ide, még csakmost kezdtelek olvasni, és lám, rögtön egy örömhír:))) Vigyázzatok magatokra:))) És mihelyist az én Manófőnököm engedi vissza is olvasok.