2008. április 6., vasárnap

Agykontroll

Bárki bármit mond, én hiszek benne.
Az első pár hónapban, amíg próbálkoztunk, valahogy tudtam, hogy nem fog összejönni, biztos voltam benne, hogy majd valamikor tavasszal... És lám!
A pocakomban lévő babákról (illetve akkor még csak egyről) már a 3. héten tudtam, azon típus vagyok, akit hamar elkap a terhességi rosszullét.
Az oldalsávba csináltam egy vonalzót, miszerint 5 hetes 1 naposak vagyunk. Ez még nagyon az eleje, de kitettem. Mert hiszek a gondolat erejében, hiszek abban, hogyha az agyamba betáplálom, hogy nekem igenis ikreim lesznek, akkor nagyon fognak kapaszkodni, és a méhem nem löki ki őket.
Érzem, hogy ebből most nem lesz vetélés, biztos vagyok benne.

Jasonnél nem vezettem naplót, így most külön örülök, hogy még a fontatás előtt elkezdtem, így a babáim minden apró részletet visszaolvashatnak, ami a legelső pillanatuktól kezdve történt velük, velünk.

12 megjegyzés:

Andi és Ági írta...

Higgy is benne!!! Én is hiszek benne:) És örülünk hogy majd olvashatunk minden eggyes napotokrol,hetekröl,hónapokról,évekröl!! Puszi Ági és Andi

Névtelen írta...

Én is hiszek benne, bár nekem sajátos módszerem van :) Nem is tudtam róla, csak amikor egyszer kezembe vettem egy agykontroll-könyvet, hogy gyakorlatilag én is ugyanígy gyógyítom és irányítom magam :)

Kívánom, hogy minen úgy legyen ahogy "betáplálod". A babék kapaszkodjanak erősen!

Ingrid

agika írta...

Hinni is kell benne,és sikerülni fog minden,úgy ahogy elképzelted;)))
Kitartást és erőt kívánunk a babákhoz!

Minden rendben lesz;))

Puszi:Ági

tollpihü írta...

teljesen igazad van! minden agyban dől el :)

Gabi írta...

Szia!
Gabriella vagyok Budapestről,nekem 2 éves és 1 hónapos a kislányom Linda.Agykontrollos vagyok és sok sikert kívánok nektek mindenben!
szeretettel gabi

Névtelen írta...

Teljesen igazad van! Nekem ennyi idősen azt mondták, hogy nincs is ott baba (magyar egészségügy) és most már több mint két évesek a lányok! Gratulálok a babákhoz, szorítok hogy ügyesen kapaszkodjanak!
Üdv.
Zsú

cucka írta...

Örülök, hogy így gondolkodsz, és hogy naplót vezetsz már ilyen apró mákszem koruktól kezdve! :) (én már bánom, hogy az első hetek/hónapok kimaradtak a saját "hitetlenségem" és bizonytalanságom miatt)
Kicsi-pici babócák... :)
Puszi!

Bianka és Karina írta...

Ez nagyon jó,hogy pozitívan gondolkodsz!!!:):)Így is kell,Mi meg majd szorítunk teljes erőnkből!:)
Pusza!

Névtelen írta...

Így kell gondolkozni, hinni kell bennük!!! :) Mi meg szorítunk, és megint csak gratulálok a picikhez, na meg a nagyfiadhoz is :) !
Mazsola01 (nem tudtam bejelentkezve írni :S )

Unknown írta...

Le a kalappal!:-) Én még az egyetlen mákszemet sem mertem közhírré tenni -bár a fórumon megtörtént:-)- és nagyon sokáig nem hetekben számoltam hanem napokban.
Mára már én is tudom, hogy ez túlaggódás volt és te jobban teszed, hogy csak simán boldog vagy!:-)

Mia és Maja írta...

Sziasztok!:)
Nagyon örülünk,hogy megkerestél bennünket,és egy ilyen pozitiv anyukát és egy aranyos kisfiút ismerhettünk meg.:)

Gratulálunk a babá(k)hoz,minden rendben lesz és EZ IGY VAN!!!:)))

Jövümnk máskor is,bent is vagytok a Kedvencekben...;)
puszika!!!

vorosbegy írta...

márolyannagyonrégesrégenírtál :(((((
ugye rendben minden veletek?
csak nem álomkóros lettél? :))))