2008. április 4., péntek

Négyesek napja

2004.04.04-én megtörtént velünk a csoda: SZÜLŐK LETTÜNK!
Az elmúlt 4 évet csodálatossá tette nekünk Jason. Ő a mindenünk, nélküle teljessen üres lenne az életünk. Hihetetlen elszállt az idő a születése óta. Az első napok, éjszakák, sírások végtelennek tűntek, mégis mióta kibontakozott az értelme, a hetek, hónapok, csak úgy repülnek.
Ma 4 éves lett a kisfiam.

Igyekeztünk eddig is minden szülinapot méltón megünnepelni, ez az egy nap ilyenkor csak Jasoné. Az idei volt az első, ami máshogy sikerült.
A nagyszülőknek is halaszthatatlan elfoglaltsága volt délutánra, és én is szerettem volna eljutni dokihoz, így a családot ebédre vártuk, így már kora reggeltől kényeztették Jasont, de ebéd után hamar el is köszöntek.
Ami az ajándékokat, megelepetések illeti, rengeteg ajándék közül talán Harry Potter utolsó kötetének örült, így egy jó időre előre meglesz az esti mesék olvasmánya. De a csillogó szeme elárulta, hogy az óriásdömper, a tüzijátékos tortának is éppúgy örül...
Ám az igazi meglepetés csak ezután következett...

6 megjegyzés:

Veronika írta...

Milyen meglepetés?
Valami különleges ajándék?
Ne csigázz!

Veronika írta...

Vagy még valakinek babája lesz a családban?
Tényleg, és orvoshoz eljutottál végül? Bejelentettétek?

Névtelen írta...

Ez a meglepetés engem is érdekel... Ugyem, hamar megírod, mi volt az?

agika írta...

Szerintem a meglepi az volt,hogy bejelentettétek,hogy Jason-nek kistestvére lesz;)

Ugye jól gondolom?

Puszi: Ági

Névtelen írta...

Az ugrott be, csak nem ikrek???
Paula

Bianka és Karina írta...

Nagyon Bolodg szülinapot!!:)
pusza!