2008. november 24., hétfő

Változatlan

Az állás továbbra is ugyanaz, nevetséges, hogy nem szülök már meg.
Rég nem látott ismerősök rendszeresen hívogatnak, hogy ők bizony nem hiszik el, hogy még mindig egyben vagyok így 38 hetesen 2 naposan.
Pedig a héten már biztosan megszülök, ha addig sem, pénteken felmetszenek, csütörtökön mentem volna a kórházba, de megbeszéltem az orvossal, hogy befeküdnék már ma az esti órákban, otthon teljesen egyedül vagyok, Charles dolgozik, rámtört a fészekrakó ösztön, rossz előérzetem van, és már nagyon félek egyedül lenni, ha megbotlanék, már felállni sem tudnék, ott meg legalább figyelnek rám, ha baj van ott a segítség.

A csomagom már összepakoltam, ebéd fortyog, ha Charles megjön, megyek is. A laptop jön velem, úgyhogy több bejegyzésre is számíthattok, biztos halálra fogom unni magam.

6 megjegyzés:

markbalazs írta...

Hello nalam is ez volt a 39 hetben a fiuk nem akartak jonni igy fajdalommentesen megcsaszaroltak.Gondolunk rad es ha mar ugyis unatkozni fogsz nezz be hozzank varunk:)

Névtelen írta...

Ja a cimem www.editkelevi.freeblog.hu

Ildi írta...

Drukkolok nagyon!!!!!!

Unknown írta...

Remélem azért nem fogsz nagyon unatkozni! Talán már meg is születtek a srácok?
Drukkolunk!:)

agika írta...

Szia!

Minden nap jöttünk,hátha...!;)Kitartás már nem kell sokat várni a Picikékre:))))))))

Puszi:Ági

Névtelen írta...

Akkor legkésőbb pénteken, mostantól mindennap többször jövök ;)