2008. október 1., szerda

RELOADED


Rengetegszer elképzeltem a terhességem
elején, hogyan fogom megörökíteni pocakosságom minden egyes momentumát, a kicsik fejlődését egészen a fogantatástól. Aztán a dolgok máshogy alakultak, az idő szaladt, most pedig itt ülök (fetrengek) hét hónapos terhesen, és alig rögzítettem le valamit. A következő elseje már a mi hónapunk elseje. Valahol a nyaralásnál maradtam el, amiről azt hiszem nem is érdemes szót fecsérelni így október elsején, csak a visszavágyás érzete kapja el az embert.


Történt azóta sok minden, volt Jasonnek tornaórai balesete, ahol majdnem kezét törte, volt szobakialakítás, babafel
szerelés-vásárlás, szobafestés, és kiderült az is, hogy egy korábbi betegség miatt az egyik mellemből biztos hogy nem, a másikból is csak részlegesen fogom tudni szoptatni a piciket. Rettentő fájó pont ez nekem, még élénken élnek bennem azok a pillantok, amikor a Jasont először tettem a mellemre, szerettem szoptatni. Most pedig itt lesz két picúr, és egyikel sem élhetem át az élményt, nem fogja a tejem erősíteni az immunrendszereket, tápos babák lesznek, akármennyire is ellenzem.




A pocakom óriásira nőtt, nemtudom, mi lenne, ha decemberig bennt maradnának. A volán mögé már nem férek be, így kénytelen voltam a másodálláomtól is búcsút venni, mert ott szükség lenne autóra.


A babák nemét még mindig nem tudjuk, jövő hét elején megyek a 32 hetes UH-ra, onnantól a biztonság minden héten (még szerencse, hogy egészségügyi dolgozóként protekciót élvezek). Jason továbbra is kitart afiúk mellett. Ha meglesznek a nemek, egy nevekről szóló szavazással fogalak visszavárni benneteket.



2 megjegyzés:

agika írta...

Nagyon izgulunk értetek,örülünk hogy minden rendben van!
A szoptatás terén sajnos Danit én is csak 3 hónapos koráig tudtam anyatejjel táplálni-utána tápszert kapott.Emiatt ne keseredj el,persze tudom más lesz,mint Jasonnel,de emiatt ne legyen lelkiismeretfurdalásod!
Nagyon nagy a képen a pocid,kíváncsiak vagyunk,hogy milyen neműek a babák;)

Vigyázzatok magatokra!Kitartás a hátralevő időre!

Puszi:Ági

Bianka és Karina írta...

No igen!Aki egyszer szoptatott az másként nem is tudja elképzelni,de hidd el így is biztosan nagyon jó lesz neked is és a babáknak is.:)))
Nagyon furcsa volt ennyi mindent együtt látni azon a polcon aztán rájöttem,hogy két baba az két baba.
Kíváncsian váruk az uh. eredményt.:))
További jó pihizést!!
Pusza:Bius és Judit