2008. július 1., kedd

Jason úszni tanul

Ahogy korábban írtam, több sportklubba is beírattam Jasont, hogy ne hízzon el, és legyen egy kis tartása is.
Májusban elkezdtem úszni hordani, legnagyobb örömömre Jason egyre inkább megkedvelte a sportnak eme ágát. Folyamatosan fejlődött, az oktatótól nem győztem fogadni a dícséreteket, mekkora iramban halad. Röpke egy hónap alatt megtanulta a mell-, hát- és gyorsúszást.
A bemutató órán nem lehettem jelen, ezért alig vártam a júniusi hosszúhétvégénket, amit egy tó partján töltöttünk. Nem hittem a szememnek, amikor Jason beszabadult a vízbe, nagyon szép tartással, egyenletesen, ritmusosan úszta a hosszokat.
Aztán beírattuk még egy helyre, ami kicsit magasabb szinten foglalkozik a gyerekek úszástechnikájával. Holnap megyünk először, kíváncsi vagyok, a szakértőbb szemek mit szólnak hozzá. Titkon bízom benne, hogy van jövője Jason úszástudásának.

6 megjegyzés:

Ingrid írta...

Húha, így a fotó alapján profinak tűnik :)
;)

Andi és Ági írta...

Nagyon jó ujra olvasni rollatok:) én is vérom már a büvös 12 hetet és reméllem az én rosszul léteim is elmulnak! Jason a képen nagyon profinak tünik:) Puszi ági és Andi

Unknown írta...

Szia!
De jó, hogy írtál és, hogy csak jó híreid vannak!:-)
Szépen kerekedik a pocak és a kis úszóbajnkora is büszkék lehettek!:-)

Bianka és Karina írta...

Örülünk,hogy újra olvashatunk rólatok!::))
Szép nagy már a gyerkőcök kuckója.:)
Ha fiúk lesznek akkor Neked nem sok gondod lesz,ha a nagyfiúk így bevállalják Őket.;)
Gratulállunk Jasonnak,szép teljesítmény!Biztosan sokra fogja vinni,és szorítunk ishátha egyszer olvashatunk róla az újságokban.:))
Pusza!

Mia és Maja írta...

Először is nagyon szépen köszönöm a születésnapi köszöntéseteket,nagyon jól esett,aranyosk vagytok!:$:) (Mia)

Mi két lányra tippeltünk,nem baj,ugye Jason?:o;)
Olyan cukik a kislányok (is)!:p;))

millió puszika,szép napot Nektek!!!

agika írta...

Nagyon ügyes fiatok van!Biztosan szeret vízben lenni,ha ilyen gyorsan tanul ;)

Puszi: Ági