2008. március 22., szombat

A teszt

Veronika bogarat ültetett a fülembe, mi van hogy mi van ha...
Idegesített a gondoltam, ezért ma, még a húsvéti zárás előtti utolsó pillanatban elmentem egy drogériába, és levettem magamnak egy tesztet. Nem bírtam volna ki keddig.
Magam sem, hittem el, amikor megpillantottam a következőt a teszt kijelzőjén:


Egy nagyon vékonyka kis vonal igazolja, de úgy néz ki

SI-KE-RÜLT!!!

Olyan hihetetlen ez nekem, hisz március elsején még "beteg" voltam, most meg itt egy hete üklődök, hát nem volt véletlen!

A doktorral még nem konzultáltam, egyenlőre nem is fogok, kiröhögne egy pozitív tessztel a kezemben, ha azt mondanám, kb. 4 hetes lehetek. Húsvétkor elutazik a Maldív szigetekre, április 4-én rendel először, pont Jasonom születésnapján. Ha minden igaz, addigra már késlekedő havi vérzést is felmutathatok, remélem, minden rendben lesz.

Nagyon boldog vagyok most, egy cseppet se bánom, hogy már most rosszullétekkel kínoz engem valaki, Jasonnél is szinte már az első nap a vécécsészét öleltem.

15 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Ez egy csudajó hír!:-)
Nagyon örülök és szívből gratulálok!:-)
Kívánok minden, de minden jót!:-)

vorosbegy írta...

GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!!!!! mindig elbőgöm magam minden kétcsíkös teszttől és minden szüléstől...nagyon boldog és csodálatos kismamiságot kívánok neked!!!!!!!!!!!!! fantasztikus :))))

Névtelen írta...

:)
Írtam rólad a blogban
:)
Olyan boldog vagyok!
:)
Holnap felhívlak!
:)
Veronika
:)

agika írta...

Hallottuk a jó hírt!!!!!
GRATULÁLUNK:)
Vigyázz erre a pici kis életre!

Üdv: Ági (Danci naplója) :)

tollpihü írta...

én is gratulálok, kívánom, hogy minden rendben legyen!! és csokinyusziban gazdag Húsvétot kívánunk itt is! Luca, Pihe, Lucapu

Ingrid írta...

Tiszta szívből gratulálok! Fantasztikus. Igazad van, szerintem senki sem bánja, ha ilyen csíkok miatt kerülgeti rosszullét ;)
Nagyon szép babavárást Neked!

Ingrid

Andi és Ági írta...

Nini mit hozott a nyuszika:) Tiszta szívemböl gratulálok.Kívánom hogy minden rendben menjen. Ági és Andi

Veronika írta...

Épp ezt számolgattam, nyuszika hozta a hírét, és majd a Jézuska hozza meg?
Veronika

Veronika írta...

Nem, megnéztem egy kalkulátort, a Mikulás fogja hozni, igaz?

Bianka és Karina írta...

Most olvastuk a Jóhírt Veronikánál.GRATULÁLLUNK!!!
Ez egy nagyon-nagyon nagy boldogság!!!Vigyázz magatokra nagyon!!
Pusza:Bius és Judit(Bianka)

Fuvalla anya írta...

Jaj ez mindig fantasztikusan örömteli hír!!!!! Gratulálok Nektek még így ismeretlenül is!

Andy, kilinkelhetem a blogodat?

Maráczi Andi írta...

Csillagbaba, természetesen, de csak ha én is olvashatlak Téged!
Andi

agika írta...

Szia!

Hogy tudok Neked fotót küldeni?Próbáltam de nem ment :(((((

Ági (Danci naplója)

cucka írta...

Szió! Régen jártam errefelé és most micsoda hírekre jövök!!!! :))))
Tiszta szívemből gratulálok, olyan jó most Neked! :)

Fuvalla anya írta...

Andy! Várok a mail cmed ide: csillaganya@gmail.com és küldöm a meghívót hozzám! :)