2008. március 6., csütörtök

A kreatív-család

Az előző ciklus nem járt sikerrel, de sebaj, újra próbálkozunk. Ez lesz a 4., ami élesben megy. Jason 04.04-én született, és több fontos esemény is kapcsolódik ehhez a számhoz, talán ez a mi számunk most is. Az elmúlt két hétben itthon voltunk, elég csúnyán lebetegedtünk. Mire mindenki kilábalt belőle, mi beleesteünk. Az itthon tölött napokat megpróbáltuk kreatívan tölteni - ahogy azt tőlünk megszokták. Festettünk ragasztottunk, gyurmáztunk, színeztünk, Jason nagyon élvezte.
Valentin-napra kaptam a páromtól egy kreatív-könyvet, melyben egy csomó jó tippet találtam, hogy készítsünk itthon saját kézzel könyvecskéket.
Három délelőttömbe telt, míg beszereztem hozzá a megfelelő anyagokat, papírokat, ragasztókat, de megérte.
Eddig egy saját készítésű telefonkönyvet sikerült összehozni, nekem nagyon tetszik.

Az elkészítés menete a következő volt:
► Fogtam egy bolti telefonkönyvecskét, forró gőz fölé tettem, hogy elengedje az enyv.
► Vásároltam jó vastag és kemény kartont, a legkeményebbet, ami léteszik.
Az eredeti telefonkönyv méretei alapján kivágtam, és szikével meghúztam azokat a vonalakat, ahol be kellett hajlítani.
► A narancssárga - nem fényes felületű - csomagolópapírt -ahogy sikerült, szétszabtam, és ráragasztottam.
► Ezután a piros számos papír következett, végül a fekete majd a fehér kör.
► Végezetül piros filctollal rajzoltam rá néhány ívet, hogy ne legyen annyira üres, és voliá!



A blogjaitokat oldalra kilinkeltem, így könnyebben megtalálok mindenkit.
Szabi, Csillagbaba kerestetik!

6 megjegyzés:

Veronika írta...

Csak így tovább! ;)
Mikor jöttök Magyarországra?
Jó lenne már találkozni.
Vera

Névtelen írta...

szia!

remélem szerencsét hoz a 4es!! szorítok! megtisztelsz a kilinkeléssel, és az olvasással, én is linkellek, oks? mi a www.tollpihe-domborka.blog.hu-n vagyunk ;)

ja, és naggyon ügyi vagy:)

Andi és Ági írta...

Nagyon szupi könyvet csináltál nagyon ügyes vagy:) Reméljük a 4 es szerencsét hoz mi nagyon szurkolunk:) Köszönjük a kilinkelést:) Puszi Ági és Andi

Maráczi Andi írta...

Vera, még az idén, remélem!

agika írta...

Nagyon tetszik a telefonkönyv-ügyi vagy:)
Mi is szorítunk Nektek hogy minél gyrsabban jöjjön a baba;)

Pussz: Danci baba:)

Fuvalla anya írta...

Andy ! Az én blogom meghívós! De ha küldesz egy mélcímet ide: csillaganya@gmail.com akkor én postázom a meghívóta bloghoz! :) Puszi