2008. március 17., hétfő

Betegség betegség hátán

Most, hogy végre a családom férfitagjai kilábaltak a betegségből, én estem bele, de úgy, hogy csak na. Egész nap az ágyat nyomom, mozdulni is alig bírok, pedig bizisten szeretnék rendes-takaros blogíró lenni.

Ma van Szent Patrik napja.
Az 5. században ő
vitte Írországba a kereszténységet, és a legenda szerint az ő nevéhez fűződik a kígyók kiűzése is a brit szigetekről. Az USAban is sok helyen ünneplik - mi is. Ilyenkor minden és mindenki zöldbe öltözik (pár évvel ezelőtt Dublin folyójának, a Liffey-nek a vizét is a szimbolikus zöldre színezték ezen a napon, de Chicagóban minden évben megteszik ezt az ottani folyóval), lépni sem lehet a háromlevelű lóherétől és a Guinness-es korsóktól. A gyerekeknek általában szerveznek valami kreatív programot - megszakad a szívem, hogy idén először nem én viszem Jasont.


6 megjegyzés:

Veronika írta...

Jobbulást, kedves!
Felhívhatlak valamelyik nap?
Vera

Andi és Ági írta...

Jobbulást kívánunk! Ági és Andi

agika írta...

Jobbulást kívánunk mi is;)

Pussz: Danci baba:)

vorosbegy írta...

jobban vagy már???????????

Veronika írta...

Egész nap rajtad gondolkozom...
Ágy, rosszuullét?
Nem lehet, hogy...?
A lentebbi vonalzód alapján még 6 nap a tesztig... Nincs kedved megcsinálni egyet már most?
Én gyanakszom...
Veronika

Maráczi Andi írta...

Köszi a kérdést még mindig elég cefetül vagyok...
Vercsi, a feltételezéseden most elgondolkoztam... Nem élem bele magam, kivárom a ciklus végét (március 27), ha nem lesz semmi utána sem, pár napot várok, és elmegyek dokihoz. Tesztelni a ciklus végéig semmiképp se akarok.
És különben is, lehet, hogy csak most kaptam el a fiúktól a bajt, és még várnuk kell a babára.
Andi